Godmorgon världen, eller snarare gokväll!

Har varit så sugen på att skriva några rader här men har bara inte orkat. Jag är i ett läge jag egentligen skulle behöva skriva av mig en himla massa. Reflektera. Analysera. På något sätt känns det som jag har tappat förmågan att få ner mina tankar i ord. När jag var yngre var det jättelätt. Men nu känns det som att det finns en spärr. Fråga mig inte varför. På ett sätt känns det som att varför ska jag skriva det här? Mina tankar o funderingar. Men sen kommer nästa tanke. Varför inte? Jag ligger ju ändå och betalar på denna domänen. Den är mig för kär för att ta bort. Men då vore det kanske i hög tid att börja skriva ner mina tankar och funderingar istället.

Är precis inkommen från en promenad. De är inte långa. De är inte snabba. Men jag försöker komma ut eller gå till gymmet. Jag är så rädd för att bli sjuk igen bara. Jag har nu varit frisk 1 månad. Det är rekord den senaste tiden då jag haft 9:e förkylningar sedan oktober. Hostar gör jag fortfarande men läkaren försöker utreda varför då det inte är normalt med denna långa hosta. Så på Fredag bär det av till Lidköping för röntgen av lungorna. Samtidigt så går jag på kortisonspray och allerginässpray. Jag gjorde en spirometriundersökning för ett tag sen. Den visade dock ingenting mer än att jag har bra lungkapacitet och inga tecken på astma. Dock kunde man ändå ha astma så därför går jag på kortisonspray och allerginässpray nu i tre månader.

Håll tummarna att de hittar varför eller att hostan försvinner nu när det blir sommar!

Igår skrev Nora upp för B-körkort och klarade provet! Så stolt över vår tjej! Nu är det bara uppkörningen kvar. Så hårdträning fram till det är dags och hoppas att hon klarar det också.

Ledsen för att jag ser så sur ut på bilden, men har precis varit ute på en promenad.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *